piątek, 1 maja 2015

Sprawy organizacyjne.

Hola hola drodzy Vilovers! Niosę dla Was kilka ważnych informacji, czyli w skrócie znane nam wszystkim SPRAWY ORGANIZACYJNE. O co chodzi? Zapraszam do czytania dalej!
Zacznijmy więc od początku.

1) Postanowiłam współpracować z blogiem Albanaticas Polska Pewnie Was to nie dziwi, skoro jestem tam jedną z redaktorek.

2) Zmiana bloga. W niedługim czasie mam zamiar zmienić ponownie wygląd bloga, czyli nowy szablon. Dodałam nowe zakładki - Współpraca i Wywiady. Remek, redaktor bloga Albanaticas Polska dołączył do naszego grona jako techniczny. Blog już nie jest tylko o wywiadach, znajdziecie tutaj również informacje o obsadzie.

3) Za niedługo planuję zrobić nabór na bloga. Póki co jeszcze chcę zostać sama.

4) Chciałabym jeszcze współpracować z innymi blogami, askami. Będę do nich pisać. Chcę rozwinąć swojego bloga.

5) Zaktualizowałam kontakt ze mną. Teraz znajdziecie mnie również na nowej aplikacji, jaką jest Snapchat.


Mam nadzieję, że podobają Wam się nowe pomysły :)

2 komentarze:

  1. OMG! OMG! Ty przeprowadzasz wywiad z CARO? Z Caro? Co? Żartujesz? OMG! Chętnie przeczytam
    /sandi

    OdpowiedzUsuń