sobota, 25 kwietnia 2015

Nowy teledysk do Sin Usar Palabras!

Już jest! Polska się doczekała, to i doczekał się cały świat :) Pamiętacie, jak Lodo wyróżniła nas nagrywając piosenkę z Szymonem Chodynieckim? Tym razem mamy okazję zobaczyć wersję oryginalną, razem z Abrahamem Mateo :) Co o tym sądzę? Zapraszam do czytania dalej! :)
Wczoraj, a dokładnie 24 kwietnia 2015 roku Lodovica Comello udostępniła na swoim kanale na Youtubie teledysk do piosenki Sin Usar Palabras, wykonanej w duecie z Abrahamem Mateo. Nie zapomnijmy również o wyróżnieniu Polski, ponieważ dwa miesiące wcześniej Włoszka specjalnie przyjechała do Polski aby nagrać ten sam duet, tylko z polskim piosenkarzem, Szymonem Chodynieckim. Polsko - hiszpańska wersja jest tylko dostępna dla nas, polskich fanów. Sceneria do polskiej piosenki była nagrywana w lesie oraz leśniczówce. Wersja z Abrahamem jest nowocześniejsza, widzimy że akcja rozgrywa się głównie na miejskich ulicach. Mamy również kilka ujęć Mateo oraz Comello z gitarą, jak siedzą i nagrywają.

Jaka jest moja opinia? Jeśli chodzi o teledysk to bardziej podoba mi się wersja z Abrahamem. Natomiast jeśli chodzi o śpiew, to zdecydowanie wybieram Szymona. Mateo trochę zanikł, jego głos był bardziej w cieniu Lodo. Szymon pokazał 'powera', idealnie wkomponował się w głos Comello.

TELEDYSK DO WERSJI ORYGINALNEJ:

TELEDYSK DO POLSKIEJ WERSJI:

6 komentarzy:

  1. Chciałam, Cię poinformować że nie mogę, zadawać Ci pytań na Asku. Kiedy klikam ,,Zapytaj'' wyskakuje wielka tabelka do uzupełnienia, i zalogowania się jednak nie posiadam Aska :) Jeśli możesz to proszę zmień ustawienia
    /sandi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest moja wina ;-; Ja nic nie zrobiłam. Spróbuj jeszcze raz :)

      Usuń
    2. Nie bloknęłaś anonimów? /sandi

      Usuń
    3. Czemu inne anonimy mogą pytać, a ja nie? /sandi

      Usuń
    4. Sandi, nie wiem. Ja zaś teraz ie mogę odpowiedzieć na twój komentarz. Ja nikogo nie blokowałam. To ty masz coś z komputerem.

      Usuń
    5. Nie prawda! Komputer jak i laptop działają. Nie... :'( Nie mogę wgl, zadawać pytań i Cię męczyć /sandi

      Usuń