wtorek, 21 kwietnia 2015

Wywiad 13. Świat Disneya & Violetta

Hola, hola! Nie śpimy! :D Mamy już kolejny dzień, kolejny wywiad! :D No początek chciałabym Wam podziękować za 2000 wyświetleń! Brawa! Pamiętacie może jak przeprowadzałam wywiad z blogiem Świat Disneya & Violetta? Cóż, to kolejny (już ostatni) wywiad z tej serii. Dla przypomnienia jeszcze: wywiad z Agatą - [KLIK], wywiad z Emilką - [KLIK]. Już Was nie zanudzam, tylko zapraszam do czytania dalej! :)


 ZAPRASZAM DO WYWIADU Z JULIĄ GRZESIAK, REDAKTORKĄ BLOGA ŚWIAT DISNEYA & VIOLETTA! :)


Ja: Jaką rolę pełnisz na blogu?
Julia Grzesiak: Na blogu jestem redaktorką oraz piszę posty o modzie.

J: Współpracujecie z jakąś firmą, innymi blogami?
JG: Z tego co wiem współpracujemy z Disney, a to się wiąże z współpracą z Zieloną sową itd.

J: Co sądzisz o polskich V-lovers?
JG: Są super, dają z siebie wszystko. Jesteśmy inne niż te z Hiszpanii lub innych krajów. Po prostu staramy się być najlepsze :))

J: Niedawno odbyły się koncerty Violetta Live. Uczestniczyłaś w nich? Co wtedy czułaś?
JG: Niestety nie, ale będę na koncercie w Krakowie 26 sierpnia. Wypatrujcie mnie <33

J: Kto jest Twoim idolem?
JG: Nie mam idola.

J: Kogo z obsady najbardziej lubisz? Dlaczego?
JG: Hm... trudne pytanie. Lubię przede wszystkim Lodo i Tini. Mechi jest bardzo miła, co potwierdziło kilka osób. Ją i Cande też uwielbiam, są super :3

J: Niedawno zaistniała pewna sytuacja z Dżesiką, redaktorką bloga Magia Disneya. Słyszałaś o tym? Co o tym sądzisz?
JG: To trudne pytanie. Nie wiem co dokładnie odpowiedzieć. Jest mi smutno z powodu Dżesiki, to jedna z moich ulubionych blogerek.

J: Czy możesz opisać siebie w kilku zdaniach?
JG: Mam na imię Julia. Mieszkam w województwie łódzkim. Mam 12 lat, chodzę do 6 klasy. Wedlóg wielu osób jestem miła i myślę ze tak jest. Szalona, gadatliwa, często lekko denerwująca, staram się nie ranić tych, których kocham, niestety czasami mi to nie wychodzi, zbyt często mówię to, co myślę ;D

J: Czy możesz powiedzieć parę słów o każdym z redakcji?
JG: Emilka- jest bardzo miła. Często piszę z nią na mailu oraz uwielbiam jej posty. Chciałabym ja kiedyś spotkać.
Agata- mam z nią bardzo dobry kontakt. Piszemy często na facebook'u lub na mailu. Ma super bloga, którego często odwiedzam. Tak samo jak w przypadku poprzedniej redaktorki chciałabym ją spotkać.

J: Czy miałaś okazję spotkać z kimś z obsady? Jakie to było uczucie?
JG: Jeszcze się z nikim nie spotkałam ;(

J: Jak zaczęła się Twoja przygoda z Violettą?
JG: Moja przygoda z Violettą zaczęła się pół roku temu. Zupełnie przypadkiem trafiłam na tą telenowelę, ale zakochałam się od pierwszego odcinka. Pamiętam dokładnie ten dzień, kiedy pierwszy raz na Disney Channel pokazano Violettę.

J: Jaka jest Twoja ulubiona piosenka z serialu?
JG: Nie mam ulubionej, ale kocham Ser Mejor, Soy mi mejor momento oraz Quiero ;))

J: Masz swoją ulubioną postać?
JG: Nie mam, ale lubię wątki Camili.

J: Shippujesz jakieś pary?
JG: Lubię wszystkie.
J: Bardzo dziękuję Ci za wywiad :)
JG: Mi też jest bardzo miło. Pozdrawiam wszystkich czytelników :)

NO DOBRA, NIE BĘDĘ KŁAMAĆ. Szczerze mówiąc rozmowa z Julią mnie zbytnio nie urzekła. Jakoś przyjemniej mi było przeprowadzać wywiad z Agatą, czy też z Emilką, a mówię to tylko o tym blogu. Oczywiście, mogę powiedzieć kilka słów, ale czy to Wam się spodoba to Wasza sprawa. Bardzo przepraszam wszystkie osoby które to czytają, jeśli Was uraziłam to nie chciałam zrobić tego celowo. Miałam wyrażać swoją opinię to ją wyraziłam ;)

*BLOG* - http://violettamartinastoessel1.blogspot.ie/?m=0#_=_ 
 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz