sobota, 11 kwietnia 2015

Wywiad 4. Seriale Disney Channel


Łapcie dzisiaj już 3 wywiad :)

A oto prezentuję Wam Dreamy, redaktorkę bloga Seriale Disney Channel! :)

 Ja: Jesteś sama na blogu?
Dreamy:Tak jestem sama na blogu, ale nie przeszkadza mi to zbytnio. Działam na własną rękę i mam wszystko pod kontrolą. Prowadzę bloga już od ponad roku i wolny czas zawsze poświęcam pisaniu.

J: Współpracujesz z jakąś firmą, innymi blogami?
D: Współpracuje z The Walt Disney Company Polska, co wiąże się ze współpracą z innymi firmami, między innymi: Ameet, Egmont, Derform, Zielona Sowa itp. Moja współpraca działa już od roku. Nie współpracuje z innymi blogami, nie dostałam jeszcze takiej propozycji.

J: Prawie 2 tygodnie temu odbyły się koncerty Violetta Live. Uczestniczyłaś w ich? Co wtedy czułaś?
D: Tak, uczestniczyłam w Violetta Live o godzinie 19:00. Było to niesamowite uczucie. Spłynęła mi nie jedna łza ze wzruszenia, że mogę posłuchać moich idoli na żywo. Śpiewałam każdą piosenkę. Wzięłam udział w akcji: flaga Polski podczas piosenki Ser Mejor. Chciałabym przeżyć coś podobnego jeszcze raz i najprawdopodobniej wybieram się w sierpniu na Violetta Live do Krakowa.
 
J: Co sądzisz o polskich V-lovers?
D: Polskie V-lovers są niezwykle zgrane. Razem potrafimy stworzyć coś niesamowitego. Wszystkie akcje na twitterze i ten całym ogrom spamu do obsady, dzięki któremu wywalczyliśmy sobie ich sympatię - to wszystko dzięki nam. Polscy V-lovers to świetne osoby. Jesteśmy niesamowitym fandomem i pokazaliśmy, że razem możemy wszystko.

J: Kto jest Twoim idolem?
D: Moimi ulubieńcami są: Lodovica Comello, Martina Stoessel, Jorge Blanco i Mercedes Lambre. Mam wiele innych idoli i nie byłabym wstanie wybrać jednego najlepszego.

J: Kogo z obsady najbardziej lubisz? Dlaczego?
D:Nie wiem czy umiem wybrać jedną osobę z obsady, którą lubię najbardziej. Ostatnio bardzo zaimponował mi Samuel Nascimento. Jest genialną osobą i miałam okazję słyszeć jak bardzo sympatycznie powitał w hotelu polskich fanów. Mimo, że mało osób go zauważa to jest ciepłą osobą i bardzo pokochał nasz kraj. Napisał o tym już wiele razy na instagramie i twitterze. Mam nadzieję, że też kiedyś będę miała okazję poznać go osobiście tak jak resztę obsady. A oprócz niego z całego serca uwielbiam Lodo Comello. Jest genialną artystką i podziwiam to jak wszystkiemu oddaje się z sercem. Jest bardzo utalentowana i zdolna, a przede wszystkim bardzo kocha swoich fanów.

J: Niedawno zaistniała pewna sytuacja z Dżesiką, redaktorką bloga Magia Disneya. Słyszałaś o tym? Co sądzisz o zaistniałej sytuacji?
D: Słyszałam o tym, ale wolę się nie wypowiadać w tym temacie, bo każdy ma inne zdanie na ten temat i przez to wynikło wiele kłótni. Dżesika nie miała złych zamiarów, ale zagraniczni V-lovers odebrali to inaczej.

J: Czy możesz opisać siebie w kilku zdaniach?
D: am na imię Ania i w tym roku kończę 19 lat. Uczę się języka hiszpańskiego i mam zamiar zacząć w przyszłości włoski i francuski. Od 3 lat uczęszczam do technikum ekonomicznego. W wolnym czasie odpoczywam lub poświęcam czas blogu. W przyszłości chciałabym wyjechać za granicę i mówić biegle w kilku językach.

J: Czy miałaś okazję spotkać się z kimś z obsady? Jakie to było uczucie?
D: Niestety nie miałam takiej okazji. Widziałam wiele zdjęć obsady z polskimi fanami i uważam, że te osoby miały wielkie szczęście. Musiało to być mega niesamowite uczucie. Zazdroszczę wszystkim tym osobą i wierzę, że moje marzenia o spotkaniu idoli również kiedyś się spełnią! Życzę tego każdemu.

J: Jak zaczęła się Twoja przygoda z Violettą?
D: Moja przygoda z serialem była bardzo nietypowa. Mam młodszą siostrę i to ona 2 lata temu przyciągnęła mnie przed telewizor kiedy akurat na Disney Channel leciał 1 sezon. Na początku serial nie przekonywał mnie do siebie, ale kilka odcinków później wciągnął mnie. Od tego czasu moje życie bardzo się zmieniło.

J: Jaka jest Twoja ulubiona piosenka z serialu?
D: Moją ulubioną piosenką z serialu jest zdecydowanie - Ser Mejor. Jest to piosenka z przesłaniem i ma genialne wykonanie. Również uwielbiam Mil Vidas Atras i Crecimos Juntos.

J: Masz swoją ulubioną postać?
D: Moją ulubioną postacią jest Leon, ale chyba jednak bardziej podoba mi się postać Ludmiły. Jest ona bardzo specyficzna. Wprowadziła w serialu wiele zamieszania, zrobiła wiele złego, ale właśnie w 3 sezonie wychodzi na jaw dlaczego jest taką osobą. Gdyby mama nie wywierała na niej presji i nie dyktowała jej jak ma żyć, Ludmiła byłaby zupełnie inna. 3 sezon pokazuje jej odmianę i pokazuje jej prawdziwą twarz. Supernova tak na prawdę jest ciepłą osobą i bardzo brakuje jej bliskości.

J: Shippujesz jakieś pary?
D: W serialu moją ulubioną parą jest Leonetta. W każdym odcinku ich wątki są dla mnie najciekawsze. Są dla siebie stworzeni, idealnie się dopełniają i tworzą razem coś wspaniałego. Przez wszystkie sezony możemy dostrzec, że nie mogą bez siebie żyć. Ich piosenki, a zwłaszcza ich tekst pokazują jak wielka miłość ich łączy.\

J: Dziękuję Ci za rozmowę :) Mam nadzieję, że w przyszłości ponownie z Tobą porozmawiam :)
D: Dziękuję i pozdrawiam wszystkich czytelników Twojego bloga! :)

Dreamy, a właściwie Ania jest w minimalnym stopniu do mnie podobna :) Również uwielbiam Leonettę, Ludmiłę, Leona. Bardzo miło mi się z nią rozmawiało :) Jest ciepłą, spokojną osoba :) Chętnie to powtórzę! :)

*BLOG* - http://seriale-disneychannel.blogspot.com/

7 komentarzy:

  1. super wywiad i super dziewczyna z niej

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz do tego talent dziewczyno! Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wywiad! Z Dreamy jest super dziewczyna! Bardzo miła! A ty Vilover znowu się spisałaś pod względem redaktora ;)
    /sandi

    OdpowiedzUsuń