środa, 15 kwietnia 2015

Wywiad 8. Świat Disneya & Violetta

Cześć moi drodzy! Wiem, że wczoraj nie dodałam żadnego wywiadu. Musiałam się uczyć do szkoły. Mam nadzieję, że się nie gniewacie ;) Widziałam, (dostałam pół godziny na komputer) co się działo na blogu. 11 kwietnia liczba wyświetleń przekroczyła 500 wyświetleń. Wczoraj nawet kreseczka nie doszła do 100 :( Mam nadzieję, że dzisiaj to ulegnie zmianie. Zapraszam do rozwinięcia posta! :D


Dzisiaj przedstawiam Wam Emilkę Tinitę, założycielkę bloga Świat Disneya & Violetta! :)

Ja: Jaką rolę pełnisz na blogu?
Emilka Tinita: Na blogu Świat Disneya&Violetta jestem administratorką, założycielką owego bloga.

J: Współpracujecie z jakąś firmą, innymi blogami?
E: Nasz blog współpracuje z Disneyem, co łączy się z współpracą z Ameet, Egmont, Zielną Sową itp.

J: Co sądzisz o polskich V-lovers?
E: Polskie V-lovers są niesamowite, razem tworzymy jedność i nikt nie jest w stanie nas pokonać.

J: Niedawno odbyły się koncerty Violetta Live. Uczestniczyłaś w nich? Co wtedy czułaś?
E: Niestety nie byłam na koncertach w Łodzi, ale wybieram się do Krakowa w sierpniu, ale jestem bardzo dumna z V-lovers bo dzięki nim i akcjom na blogach marcowy koncert był jednym z najlepszych.

J: Kto jest Twoim idolem?
E: Moim idolem jest Lodovica Comello, Martina Stoessel, Jorge Blanco i Diego Dominguez.

J:Kogo z obsady najbardziej lubisz? Dlaczego?
E: Najbardziej z obsady lubię Martinę Stoessel i Lodovicę Camello, nie są one gwiazdkami, którym od sławy zaczęło się przewracać w głowie, są miłe i umieją podejść do fana i zrobić z nim zdjęcie, albo dać autograf, a nie przejmować się sobą.

J: Niedawno zaistniała pewna sytuacja z Dżesiką, redaktorką bloga Magia Disneya. Słyszałaś o tym? Co o tym sądzisz?
E: Tak, słyszałam o akcji z Dżesiką. Nie chcę bardzo wypowiadać na ten temat, powiem jedynie, że
chodziło tylko o to, że argentyńskie fanki odebrały inaczej to co Dżesika zamieściła na instagramie. Najważniejsze jest to, że Tini wie jak to było i Dżesika.

J: Czy możesz opisać siebie w kilku zdaniach?
E: Jestem Emilia. Mam 12 lat. Interesuje się muzyką i aktorstwem, w przyszłości chciałabym zostać aktorką. Może się wydawać, że to takie dziecinne marzenia... Ale ja chcę zacząć myśleć nad tym na poważnie i dążyć do swojego celu <3

J: Czy możesz powiedzieć parę słów o każdym z redakcji?
E: W redakcji mamy tylko dwie redaktorki, ale cały czas trwa nabór, ponieważ chcemy, aby nasz blog miał większą i bardziej zgraną ekipę :)
Julia- Jest osobą na pewno miłą, co mogłam zauważyć pisząc z nią maile. Potrafi pisać świetne posty.
Agata- Równie miła osoba co Agata. Jest także kreatywna stara się tworzyć nowe serie postów i dawać mi pomysły na urozmaicenie bloga.

J: Czy miałaś okazję spotkać z kimś z obsady? Jakie to było uczucie?
E: Niestety jeszcze nie miałam takiej okazji, ale mam nadzieję, że uda mi się kogoś złapać w Sierpniu :)

J: Jak zaczęła się Twoja przygoda z Violettą?
E: Oglądałam zwiastuny owego serialu na Disney Channel, wyczekując nowej produkcji. Pierwszy odcinek jak dla mnie był nieco nudny, jednak dałam szansę serialowi, oglądając jego kolejne odcinki. Z każdym następnym odcinkiem historia Violi stawała się ciekawsza, a ja coraz bardziej lubiłam serial. Teraz gdy Violetta się kończy nie wiem jak dalej będzie :D

J: Jaka jest Twoja ulubiona piosenka z serialu?
E: Moją ulubioną piosenką z serialu jest ta z 3 sezonu, w języku angielskim "Underneath it all"

J: Masz swoją ulubioną postać?
E: Moją ulubioną postacią jest Ludmiła. Wprowadziła ona do serialu wiele nie porozumień, na początku chciała  zaszkodzić Vilu, ale teraz zmienia się, co możemy zauważyć oglądając 3 sezon.

J: Shippujesz jakieś pary?
E: Tak, Leonettę, jest to para, której w każdym odcinku stosunki się zmieniają i to jest najlepsze :D

J: Bardzo dziękuję Ci za wywiad :) Mam nadzieję że będzie jeszcze okazja by porozmawiać :)
E: Również dziękuję :)


Emilka jest bardzo fajną, spokojną dziewczyną. Aż tak bardzo nie wykazała się w wywiadzie, ale to czuć ,jaką sympatyczną jest osobą :) chętnie powtórzę z nią wywiad :D

*BLOG* - http://violettamartinastoessel1.blogspot.com/

13 komentarzy:

  1. Nie wykazała się w wywiadzie? przynajmniej nas nie zanudziała a i tak pisała dłuższe odpowiedzi na nie które pyatnia niż inni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o to, że nie zdradziła za bardzo jaką jest osobą ;)

      Usuń
  2. odwiedziam jej bloga jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no w końcu pojawił się wywiad :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, ten tydzień miałam zawalony kompletnie ;P Modlę się, by dzisiaj dodać jakikolwiek wywiad, aktualnie jestem na telefonie więc no.. ;P

      Usuń
  4. Jak dla mnie było dokładnie, zwięźle i na temat, a nie takie długie odpowiedzi że sie czytać nie chce o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyliście,że ta sama osoba pisała wczesnijsze 5 komentarze ? Patrzcie na minuty , 48-49-49-50-51 xd podejrzane. Ah nie żeby coś tak tylko piszę. A emilka jest dość fajną osobą , jeszcze nie rozmawiam z nią tak np. Na facebooku ale wydaje się być inteligentną dziewczyną

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest spoko wywiad, i blog też lubię

    OdpowiedzUsuń