niedziela, 12 kwietnia 2015

Witam witam i o zdrowie pytam - Kasia ^^

 Hej wszystkim! Zapewne znacie mnie już z [TEGO] postu, gdzie udzielałam wywiadu jako redaktorka bloga ViolettaMartinaStoesselpl. Dzisiaj znowu się spotykamy, tym razem jednak jestem w innej sprawie... Zapraszam do posta :)





 A więc będę pomagała założycielce. Na czym będzie pomagała współpraca zaraz się dowiecie. Chciałam zaznaczyć, że niestety nie będziemy się widywać zbyt często. Wszystkie posty będą pochodziły od Roksany (założycielki). Ja będę pełniła zupełnie inną funkcję.

 Takie wywiady wymagają dużo pracy. Przede wszystkim trzeba znaleźć interesujące osoby i namówić ich na odpowiedzenia na pytania. Potem te pytania UŁOŻYĆ co nie jest łatwe. Oczywiście potem trzeba poprawić błędy w odpowiedziach i dodać je na blog. Zajmuje to o wiele więcej czasu niż się niektórym wydaje.

 Po to własnie tu jestem. Aby pomóc trochę Roksanie. Podzieliłyśmy się obowiązkami. ROKSANA będzie wybierała osoby, z którymi JA przeprowadzę wywiad (będę szukała ich po Askach a potem zadawała pytania na poczcie) po czym ROKSANA jakoś to.. uformuje w ciekawy post.

 Mam nadzieję, że będzie nam się dobrze współpracowało :)

Kasia

3 komentarze:

  1. Ale super, zgłosisz sie do ,mnie na bloga. Chciałabym abys u mnie również pisała prosze. Oto link http://violettaswiatmody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale nie dam już rady, 3 blogi to za dużo

      Usuń