niedziela, 12 kwietnia 2015

Wywiad 5. Fioletowy Świat Violetty


Nowy dzień, nowe wywiady! :)

Dzisiaj ukazuję Wam obliczę Ciasteczkowej, właścicielki bloga Fioletowy Świat Violetty! :)

Ja: Jaką rolę pełnisz na blogu?
Ciasteczkowa: Jestem założycielką bloga.

J: Współpracujesz z jakąś firmą, innymi blogami?
C: Tak współpracuję.Wciąż staram się o współpracę z różnymi firmami, nie współpracuję z żadnych z blogów.

J: Prawie 2 tygodnie temu odbyły się koncerty Violetta Live. Uczestniczyłaś w ich? Co wtedy czułaś?
C: Nie uczestniczyłam w żadnych z koncertów w Łodzi, być może pojadę do Warszawy w sierpniu.Czułam wtedy coś takiego co nie da się opisać słowami. Czytając później różne relacje i oglądać różne filmiki i zdjęcia z wydarzenia płakałam ze szczęścia.

J: Co sądzisz o polskich V-lovers?
C: Jesteśmy jedną wielką rodziną, zgraną rodziną.Widać to po różnych akcjach, które przeważnie kończą się sukcesem.

J: Kto jest Twoim idolem?
C: Moją idolką jest Selena Gomez i Lodovica Comello, również lubię Martinę Stoessel.
6.Jak wspomniałam wyżej moją idolką jest Lodovica Comello, spośród wszystkich z obsady kocham ją najbardziej.Podziwiam ją za jej talent, oraz styl.

J: Kogo z obsady najbardziej lubisz? Dlaczego?
C: Jak wspomniałam wyżej moją idolką jest Lodovica Comello, spośród wszystkich z obsady kocham ją najbardziej.Podziwiam ją za jej talent, oraz styl.

J:Niedawno zaistniała pewna sytuacja z Dżesiką, redaktorką bloga Magia Disneya. Słyszałaś o tym? Co sądzisz o zaistniałej sytuacji?
C: Słyszałam o tym, wolę się na ten temat nie wypowiadać.Powiem tyle gdyby jeden z najbardziej popularnych blogów o Violettcie o tym by nie napisał, większość o tym by nawet nie wiedziała.

J: Czy możesz opisać siebie w kilku zdaniach?
C: Jestem szaloną osobą, czasami bardzo leniwą.

J: Czy miałaś okazję spotkać się z kimś z obsady? Jakie to było uczucie?
C: Niestety nie miałam okazji nikogo spotkać. Zapewne jak bym kogoś spotkała popłakałabym się ze szczęścia.

J: Jak zaczęła się Twoja przygoda z Violettą?
C: Moja przygoda z Violettą rozpoczęła się dwa lata temu,serial reklamowali gdzie się dało.Z początku myślałam ,że to będzie kolejna amerykańska produkcja, z nudów obejrzałam pierwsze odcinki potem była długa przerwa i z niecierpliwością czekałam na każdy kolejny odcinek.

J: Jaka jest Twoja ulubiona piosenka z serialu?
C: Moja ulubiona piosenka to Supercreativa.

J: Masz swoją ulubioną postać?
C: No jasne ale nie postać a postacie są nimi Violetta, Ludmiła , Francesca , Diego i León.

J: Shippujesz jakieś pary?
C: Jestem za Leonettą, za tym paringiem jestem od samego początku.

J: Dziękuję Ci za rozmowę :) Mam nadzieję, że w przyszłości ponownie z Tobą porozmawiam :)
C: Również bardzo dziękuję za wywiad. 

Ciasteczkowa jest bardzo fajną osobą :) Niestety nie powiem Wam o niej dużo, gdyż zdradziła mało informacji ;C

*BLOG* - http://fioletowy-swiatvioletty.blogspot.com/#_=_ 


3 komentarze:

  1. Super! Ciasteczkowa jest bardzo miła i sympatyczna! Ma bardzo dobrego bloga. Ma talent do pisania postów! Jesteś bardzo, utalentowana (że tak powiem) pod względem redaktora :)
    /sandi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wywiad.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń