czwartek, 21 maja 2015

Powrót do normalności!

Hola, hola! Dawno mnie tutaj nie było. Postanowiłam przemyśleć sobie kilka spraw. Mam dla Was nowości! Jakie? Zapraszam do rozwinięcia postu.
A otóż. Postanowiłam, że blog wróci w połowie do poprzedniej wersji. Pewnie się zastanawiacie o co chodzi z tą połową. Wracają wywiady - w sumie one były zawsze, ale w mniejszych ilościach. Teraz wracają z zdwojoną siłą! Już za niedługo kolejny wywiad. Postanowiłam zostawić również opracowania piosenek. Przyjmę jedną osobę, która będzie wykonywała opracowania. Póki co na blogu pojawiło się tylko Em Mi Mundo - opracowane przeze mnie. Nabór wciąż trwa, więc jeszcze możecie się dostać. Informacje robią 'aut' - mówiąc potocznie. Jednak te, które dodałam niedawno nie usuwam, żeby zostały na pamiątkę.

PODSUMOWUJĄC:

- wracają wywiady z zdwojoną siłą,
- zostają opracowania piosenek,
- koniec z informacjami.


Co sądzicie o kolejnej zmianie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz