wtorek, 5 maja 2015

[WYWIAD] Wywiad specjalny - Carola Gil (16)

Hola hola Polskie Tinistas! Ten wywiad jest specjalnie dla Was! Zapewne zaciekawił Was tytuł, prawda? No to zapraszam do czytania dalej!



POLSKIE TINISTAS! LEPIEJ USIĄDŹCIE, BO OTO PRZEDSTAWIAM WAM WYWIAD Z CAROLĄ GIL, PRZYJACIÓŁKĄ MARTINY! :D

Ja: Co sądzisz o Tini?
Carola Gil: Jest genialna ♥

J: Z kim z obsady masz najlepszy kontakt?
C: Ze wszystkimi świetnie się dogaduję.

J: Lubisz tańczyć?
C: Tak.

J: Który koncert Violetta Live najbardziej zapadł Ci w pamięci?
C: Wszystkie były niesamowite ♥

J: Ruggero niedawno odszedł z trasy. Jaka była Twoja relacja z nim?
C: Powiem tak, że Ja i Ruggero jesteśmy przyjaciółmi.

J: Znasz jakieś zwroty po polsku?
C: Tylko 'Cześć'.

J: Jaka jest Twoja relacja z Martiną?
C: Jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami. Nie, przepraszam, siostrami ♥ :D :D

J: Masz chłopaka?
C: Tak, mam.

J: Chciałabyś w przyszłości odwiedzić Polskę?
C: Tak!

J: Wiesz może co Tini sądzi o Polsce?
C: Tak, twierdzi, że Polska jest nieprawdopodobna i piękna ♥

J: Jakie jest Twoje marzenie?
C: Być szczęśliwą przez całe życie ♥

J: Ile już przyjaźnisz się z Martiną?
C: 15 lat.

J: Wow, to dużo! Macie jakiś wspólnych znajomych?
C: Mamy dużo wspólnych znajomych.

J: Dziękuję Ci za wywiad. Chciałabyś coś powiedzieć Polskim fanom?
C: Jesteście nieprawdopodobni! Ja również dziękuję, nie spodziewałam się czegoś takiego ♥

Co mogę powiedzieć o Caroli... Jest na pewno niesamowita. Ni sądziłam, że będzie chciała ze mną rozmawiać, a co dopiero udzielić wywiadu! Sami sobie pomyślcie, jaka jest Carola :)

TEKST ZOSTAŁ ZMIENIONY NA POTRZEBY BLOGA. KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE!

POTWIERDZENIE, ŻE ROZMAWIAŁAM Z CARO (screen z rozmowy):








9 komentarzy: