sobota, 11 kwietnia 2015

Wywiad 2. Albanaticas Polska

Nowy dzień, nowe wywiady! :)

Dzisiaj pokażę Wam rozmowę z Remkiem, redaktorem bloga Albanaticas Polska :)


Ja: Dlaczego wybrałeś akurat Albę?
Remek: Muszę przyznać że na samym początku "Violetty" niezbyt interesowałem się Albą, ale moja przyjaciółka mnie na nią nakręciła, i teraz jestem mega fanem.

J: Opisz siebie w kilku zdaniach.
R: Na imię mam Remigiusz, znajomi mówią do mnie Remik lub Remek, mam 15 lat i pochodzę z Bydgoszczy, lubię koszykówkę :D 

J: Czy możesz opisać Twoją wspólniczkę z bloga w kilku słowach?
R: Sandra jest moją przyjaciółką od małego, mimo że jest 3 lata młodsza świetnie się dogadujemy, jest mega pozytywną osobą.

J: Prawie 2 tygodnie temu odbyło się Violetta Live. Uczestniczyłeś w tych koncertach? Co wtedy czułeś?
R: Niestety nie uczestniczyłem we Violetta Live, ale widziałem wiele filmików, jestem dumny z tego że akcje koncertowe wyszły tak rewelacyjnie a obsada tak pokochała nasz kraj, właściwie powinniśmy być podwójnie szczęśliwi ze swojego oddania bo w gruncie rzeczy zawalczyliśmy o te koncerty.

J: Co sądzisz o polskich V-lovers, Albanaticas?
R: Śmiało mogę powiedzieć że Polscy V-Lovers są najlepsi na świecie, nie widziałem jeszcze tak oddanego państwa, nawet Hiszpania czy Włochy nie są tak silni jak my. A jeśli chodzi o Albanaticas to u nas jest to jeszcze małe grono aczkolwiek bardzo oddane, nieskromnie mogę się pochwalić że nasz blog jest jednym z niewielu o samej Albie na całym świecie :))) 

J: Kto jest Twoim idolem?
R:  Oczywiście Alba, ale oprócz niej także Lodovica Comello i Facundo Gambande, spoza Violetty uwielbiam Selenę Gomez, Sylwie Grzeszczak, z zespołów to LemON czy też Linkin Park.

J: Kogo z obsady lubisz najbardziej? Dlaczego?
R: Tak jak wymieniłem wyżej Albę, Lodo i Facu, A dlaczego? Albę pokochałem tak po prostu bez żadnego Ale, jeśli chodzi o Lodo to uwielbiam jej głos, jest mega świetną gwiazdą i pisze cudowne piosenki.

J: Słyszałeś o zaistniałej sytuacji z Dżesiką, redaktorką bloga Magia Disneya? Co o tym sądzisz?
R: Nie słyszałem, odwiedzam różne aski, ale nie zauważyłem nic o Dżesice.

J: Czy Wasz blog współpracuje z Disneyem? Jeśli tak, jak się do tego odnosisz?
R: Nie współpracujemy z Disneyem, kiedyś owszem, rozważaliśmy taką decyzję, przed jej podjęciem pytałem się kilku redaktorów innych blogów, nie chcąc tutaj nikogo urazić powiem tylko że szczerze mi odradzali współpracy z ową firm.

J: Czy miałeś okazję spotkać się z kimś z obsady? Jeśli tak, to co czułeś mogąc z nimi porozmawiać?
R: Nie spotkałem jeszcze nikogo, ale mogę się domyślić jakie to przeżycie, wiele znajomych bloggerów czy askowiczów opowiadało mi o tym, planuję ich spotkać ale czy mi się uda czas pokaże.

J: Jak zaczęła się Twoja przygoda z Violettą?
R: Mówiąc szczerze gdy oglądałem pierwszy odcinek na prawdę mi się nie spodobało więc przełączyłem kanał, po jakimś czasie po prostu że nie miałem co oglądać zmusiłem się na obejrzenie jednego z odcinków, nie pamiętam który był to odcinek, ale na szczęście jeszcze jeden z pierwszych, wtedy Viola upadła na jedzenie które Tomas miał dowieść do klientów, przez co miał problemy u Luci :D Tak mnie wkręciło że zacząłem regularnie oglądać, ale gdyby nie Sandra byłby to dla mnie zwykły serial, ona ma na mnie zbawienny wpływ ;) 

J: Shippujesz jakieś pary?
R: Jedynie Falbę, wydaje mi się że oni mogą być razem na prawdę, przez co jeszcze bardziej się nakręcam :) 

J: Chętnie współpracujesz z innymi blogami?
R: Myślę że tak, obecnie pracujemy nad możliwą współpracą z jednym z blogów, a na tą chwilę nasz ask współpracuje z askiem Alba Rico Navarro Polska.

J: Dziękuję za rozmowę. Mam nadzieję że będę miała jeszcze okazję z tobą ponownie porozmawiać :)
R: Również bardzo dziękuję za rozmowę, była to dla mnie przyjemność, także liczę że jeszcze porozmawiamy. 

Remek jest bardzo miły, czasami rozgadany :P Szkoda mi było kończyć rozmowę, ale chętnie ponownie z nim porozmawiam :) 

*Blog* - http://albalodo.blogspot.com/#_=_




Następny wywiad będzie z Dodo, redaktorką bloga Violetta 2 Polska! :D

14 komentarzy:

  1. Remek jest naprawdę bardzo miły, czekam na kolejny wywiad :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeprowadzisz wywiad z http://disneypolska3127.blogspot.com/ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się :) Wkrótce sami będziecie mogli zdecydować z kim chcecie wywiad :)

      Usuń
  3. Przeprowadzisz wywiad z http://violetta-novela.blogspot.com/ to jest Estupido z http://estupido.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się :) Wkrótce sami będziecie mogli zdecydować z kim chcecie wywiad :)

      Usuń
  4. Przeprowadziłabyś wywiad z Julia z bloga http://violettaswiatmody.blogspot.com/ ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeprowadzisz wywiad z kami z bloga
    violettadisney-martinastoessel.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Remik jest jak inne blogerki z którymi przeprowadzałaś wywiad :) Miła, sympatyczna i przede wszystkim konkretna. Potrafi wyrazić Swoje zdanie, chyba na każdy temat. Wywiad fajny i przede wszystkim ciekawy. Jak zawsze fajnie się go czyta. Blog też fajny i interesujący! Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!
    /sandi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Remik jest chłopakiem C; Hahhahahahah ;PP

      Usuń
    2. Ale wtopa! Czytałam zdania, ale przekręcałam słowa, w rodzaju żeńskim :D
      Remik jest jak inni blogerzy z którymi przeprowadzałaś wywiad :) Miły, sympatyczny i przede wszystkim konkretny. Potrafi wyrazić Swoje zdanie, chyba na każdy temat. Wywiad fajny i przede wszystkim ciekawy. Jak zawsze fajnie się go czyta. Blog też fajny i interesujący! Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!
      /sandi

      Usuń
    3. Dziękuję :) Eeee tam, Remik chyba się nie obrazi ;P

      Usuń
  7. Witam tu Remek, nie obrażam się ale żeby to mi się więcej nie powtórzyło hahah #ZawszeFalba

    OdpowiedzUsuń