sobota, 11 kwietnia 2015

Wywiad 3. Violetta 2 Polska

No i mamy już trzeci wywiad... :)

Tym razem przedstawiam Wam Dodo, redaktorkę bloga Violetta 2 Polska :)

Ja: Jak to się stało, że trafiłaś do tego bloga? Ile tu już jesteś?
Dodo: Kompletnie się tego nie spodziewałam. Najpierw zostałam poproszona o zrobienie szablonu, potem zapytano się mnie o dołączenie na bloga jako techniczna. Bez wahania zgodziłam się i nie żałuję. Na blogu jestem od dnia premiery 3 sezonu Violetty w Polsce czyli 10 listopada. Więc licząc do teraz jestem na nim już 5 miesięcy :)

J: Zaprzyjaźniłaś się bliżej z którąś z redaktorek?
D: Przyjaźnię się ze wszystkimi z redakcji. Są dla mnie jak druga rodzina. Mogę się im zwierzyć ze wszystkiego i wiem, że zatrzymają w tajemnicy moje największe sekrety. 

J: Dlaczego wybrałaś akurat ten blog?
D: Przed moim pojawieniem się na blogu jako redaktorka często go czytałam gdyż pisała na nim moja przyjaciółka - Katie V.

J: Prawie 2 tygodnie temu odbyły się koncerty Violetta Live. Uczestniczyłaś w nich? Opowiedz mi o tym, jak się czułaś.
D: Na Violetta Live pojawię się dopiero w Warszawie. Kiedy obsada przyleciała do Polski nie mogłam pohamować łez, gdyż uświadomiłam sobie ,że moi idole są w moim kraju. Potem zaczęły pojawiać się tweety od obsady dotyczące Polski. Wtedy również łzy leciały strumieniami po mojej twarzy. Jak już zaczęły się koncerty mój pokój toną w moich łzach. To było niesamowite przeżycie!

J: Co sądzisz o polskich V-lovers?
D: Polskie V-lovers są jedyne w swoim rodzaju. Należę jeszcze do nie jednego fandomu jednak to V-lovers potrafią się najbardziej zgrać. Razem wywalczyłyśmy Violetta Live bo my wiemy ,że Razem możemy Więcej!

J: Kto jest twoim idolem?
D: Moją idolką jest Mercedes Lambre. Uwielbiam ją za jej oryginalność. Podziwiam to ,że nie boi się pokazywać bez makijażu nie tak jak inne gwiazdy, które bez tony tapety nigdzie się nie ruszą. Mechi jest niesamowitą osobą i bardzo ją kocham. Do moich idoli zalicza się także Alba Rico, którą uwielbiam tak samo jak Mechi.

J: Kogo z obsady najbardziej lubisz? Dlaczego?
D: Wymieniłam odpowiedź wyżej :) Do tego grona zaliczę Facundo Gambande, Ruggero Pasquarelli oraz Lodovice Comello <3

J: Niedawno zaistniała pewna sytuacja z Dżesiką, redaktorką bloga Magia Disneya - Violetta. Co o tym sądzisz?
D: Nie jestem Tinistas więc za bardzo nie będę się o tym wypowiadać. Sama Tini napisała ,że to ona dała Dżesice telefon także nie widzę powodu dla którego fanki z Argentyny zrobiły taki wielki szum :/

J: Czy Wasz blog współpracuje z Disney'em? Jeśli tak, jak się z tym czujesz?
D: Współpracuje ( chyba ) pojawiają się pewne komplikacje o których nie będę się wypowiadać.

J: Powiedz kilka słów o każdym z redakcji.
D: Może zacznę od początku?
Kasia ( Katie V ) - osoba, którą znam najdłużej i która jest moją najlepszą internetową przyjaciółką. Znamy się już ponad rok i wiemy o sobie wszystko. Obie znamy się na szablonach i to chyba dzięki temu się poznałyśmy. Kocham ją <3
Remik - druga osoba z redakcji którą poznałam. Bardzo dobry przyjaciel. Ma świetne i zwariowane pomysły.
Ola ( Dominguezowa ) - Bardzo dobra i oddana przyjaciółka. Potrafi każdego podnieść na duchu. Kocha sport i Diego :)
Ala ( Violl etta ) - Świetna przyjaciółka. Ma pełno ciekawych pomysłów i akcji dzięki ,którym nasz blog jest jednym z najpopularniejszych. W tym roku piszę egzamin gimnazjalny! Trzymam za nią kciuki.
Kala ( Vilu4Ever ) - Kochana przyjaciółka. Uwielbia Samukę :) Ślicznie śpiewa i pisze rewelacyjne posty :) Uwielbiam ją.
Patka ( V-fanka) - Mamy takie same upodobania. Obie kochamy Fedemiłę i w prawdzie uwielbiamy wszystko tak samo. Ukochana przyjaciółka.
Dawid - Dobry przyjaciel. Potrafi wysłuchać i doradzić. Ma świetne poczucie humoru:)

J: Czy możesz opisać siebie w kilku zdaniach?
D: Jestem bardzo wrażliwa. Kocham śpiewać. Moją pasją jest muzyka ale także blogowanie. Mam dużo przyjaciół oraz trudny charakter.

J: Czy miałaś okazję spotkać się z kimś z obsady? Jeśli tak, jakie to było uczucie?
D: Niestety nie miałam takiej okazji jednak mam nadzieję, że w Warszawie uda mi się kogoś złapać :)

J: Jak zaczęła się Twoja przygoda z Violettą?
D: Na początku nie wciągnął mnie ten serial jednak pewnego dnia natrafiłam na Youtube na filmiki z Naxi i od tamtej pory stałam się V-lovers. Zakochałam się w Maxim i Naty a kiedy zaczęłam oglądać natrafiłam na pocałunek Leonetty. To były magiczne chwile <3

J: Ostatnio wiele osób z obsady twittuje do nas. Jak się do tego odnosisz?
D: Jestem bardzo szczęśliwa. Gdy widzę napis ,,Polonia" na profilu kogoś z obsady robi mi się cieplutko na sercu. Kocham ich!

J: Dziękuję za rozmowę : ) Mam nadzieję, że kiedyś ponownie porozmawiamy : )
D: Również dziękuję za możliwość odpowiedzi na pytania. Jest mi bardzo miło :) Pozdrawiam wszystkich czytelników <3

Dodo jest bardzo fajną, cieplutką osobą :) Widać, że bardzo zżyła się z innymi redaktorami bloga :)
Bardzo miło mi się z nią rozmawiało, chętnie to powtórzę :D

*BLOG* - http://violetta2polska.blogspot.com/#_=_

5 komentarzy:

  1. Przeprowadziłabyś wywiad z Julia z bloga http://violettaswiatmody.blogspot.com/ ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) A może wywiad z blogiem http://violetta-fioletowyserial.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wywiad! Dodo jest cudowna, umie pisać dobrze posty itp.
    A ty umiesz dobrze przeprowadzać wywiady :)
    /sandi

    OdpowiedzUsuń