czwartek, 21 maja 2015

Wywiad 16. Violetta 2 Polska

No to na dobry początek wywiad! Z kim? Zapraszam do czytania dalej!





Poznajcie Asię, redaktorkę bloga Violetta 2 Polska!

Ja: Jak długo jesteś na blogu?
Asia: Niedługo, od 3 Maja :)

J: Jak się dostałaś?
A: Hmm... Nie w naborze ( i czasem mi niezręcznie z tego powodu). Napisałam maila i dostałam okres próbny, a potem dostałam wiadomość, że zostałam przyjęta. Bardzo się z tego cieszę :)

J: Zdążyłaś z kimś nawiązać głębszy kontakt?
A: Uwielbiam wszystkich z redakcji, panuję tu bardzo rodzinna atmosfera....ale najgłębszy kontakt to chyba z Olą i Patrycją :)

J: Byłaś na Violetta Live? Jeśli tak, to co wtedy czułaś?
A: Byłam na 14:30..... To było niesamowite popołudnie! Widziałam moich idoli z tak bliska i słyszałam ich śpiew na żywo...  Cały czas pamiętam ten weekend :) Byłam w takim szoku, że nie płakałam... Za to jak tylko wyszłam... Wybuchłam masakrycznym płaczem i nie mogłam się uspokoić...to były łzy szczęścia :) Dziękuję wszystkim, którzy tam byli :)

J: Czy miałaś okazję spotkać się z Lodovicą Comello? Co wtedy czułaś?
A: Byłam w Arkadii... Niesamowity dzień.... Na moje szczęście wpływały dwa czynniki: spotkanie z Lodo i poznanie cudownych ludzi, np. Oli, Pati, Mai... Byłam tam bardzo szczęśliwa... Jak podeszłam do Lodo, to nogi mi się ugięły... Cudowne chwile :)

J: Miałaś okazję spotkać swoich idoli? Na przykład: mogłaś z nimi porozmawiać?
A: Nie, tylko wymieniłam kilka słów z Lodo, ale mam nadzieję, że nadrobię to w sierpniu :)

J: Kto jest Twoim idolem?
A: Hmm... Ruggero Pasquarelli i Mercedes Lambre, ale podziwiam większość aktorów z serialu :)

J:  Kogo z obsady lubisz najbardziej? Dlaczego?
A: Z obsady to właśnie Rugga - kocham jak śpiewa, i Mechi - jest taka urocza i ciepła. Podziwiam też Lodo, bo pokazuje nam wszystkim, że ciężką pracą naprawdę można odnieść wielki sukces.

J: Opisz siebie w kilku zdaniach.
A: Jestem piętnastolatką, która lubi Violettę - i nie uważam tego za coś złego. Po prostu to jest serial który bardzo zbliżył mnie do muzyki i pozwolił poznać mi takich cudownych ludzi jak członkowie redakcji czy czytelnicy naszego bloga:) Ogólnie jestem osobą raczej cichą, kocham śpiew, troszkę gram na keyboardzie i czasami mam totalnie dziwne pomysły.

J: Czy możesz w kilku słowach powiedzieć coś o każdym z redakcji?
A: Niezbyt długo jestem w redakcji, więc nie dam rady powiedzieć zbyt dużo, ale wiem że jest to grupa przyjaciół i bardzo cudownych ludzi. Są to osoby podobne do mnie ;) Jest Oleńka, słodka i mega cudowna osóbka, z którą złapałam bardzo dobry kontakt. Jest Pati, bardzo szczera i sympatyczna osóbka. Jest Kasia, bardzo milutka i śliczna. Jest Ala.... śtrasznie sympatyczna. Jest Dorotka - która ślicznie śpiewa i bardzo podoba mi się, że nie przejmuje się negatywnymi komentarzami i dalej idzie w strone spełniania marzeń :) Jest Kalina, która ma strasznie dużo na głowie :) I jest Remik - nasz rodzynek - bardzo pogodny, zabawny i sympatyczny :)  Generalnie uwielbiam tych ludzi i sa moją nową rodzinką. Bardzo się z tego cieszę :)

J: Co sądzisz o odejściu Dawida?
A: Trudno mi coś powiedzieć....Nie znam go, a odszedł zanim się dostałam i nie mam pojęcia jak się zachowywał wobec reszty redakcji.

J: Czytasz jakieś fan - fiki?
A: Raczej nie, wcześniej czytałam, teraz niezbyt mam na to czas.

J: Dlaczego lubisz Violettę?
A: Miłość, muzyka, przyjaźń - bardzo to sobie cenię w moim życiu....Poza tym wpadłam na Violę przypadkiem i bardzo mnie zauroczyła. Na pewno wiąże się to też z faktem, że kocham muzykę. Dzięki niej poznałam mnóstwo cudownych ludzi, podobnych do mnie.

J: Jaką piosenkę lubisz najbardziej?
A: Lubię większość piosenek z Violi, zazwyczaj mam 'fazy' na jakieś piosenki, ale jest jedna do której wracam zawsze - 'Ser mejor'. Ma przesłanie i zawsze jak ją śpiewam, bądź jej słucham, to myślę o naszym fandomie i się wzruszam :)

J: Masz ulubioną parę z serialu? Dlaczego?
A: Lubię wszystkie pary. Najbardziej lubię Fedemiłę - dla mnie to piękne, że pomimo zła jakie wyrządza Ludmiła, Fede cały czas wierzy w jej zmianę, widzi to dobro które Lu ma gdzieś w środku.

J: Bardzo dziękuję Ci za wywiad. Świetnie mi się z tobą rozmawiało :)
A: Ja również dziękuję i buziaki dla wszystkich :)

Postanowiłam, że usunę jeden punkt z serii wywiadów. Od teraz  nie będzie podsumowania ode mnie, tylko sami będziecie mogli powiedzieć, co sądzicie o danej osobie :)

(Wywiad został przeprowadzony przed odejściem Dodo Comello)

 *BLOG* - http://violetta2polska.blogspot.com/


Co sądzicie o Asi?









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz